- Els premis ‘Best Of’, atorgats pel Group After Sales de Volkswagen Group España Distribució, han reconegut el treball dels equips que treballen en les instal·lacions de Castellar, Vic i Terrassa per a les marques Audi , Volkswagen, i Volkswagen vehicles comercials.
- Així mateix, els centres de Granollers, Manresa Audi i Manresa VW es col·loquen entre els 100 millors tallers d'Espanya.
- A més, Joaquim Plana, cap de vendes de vehicle nou de Sarsa Volkswagen, ha estat elegit com a segon més ben director de vendes de 2021 en el Premi Cum laude.
Els premis ‘Best Of’, atorgats pel Group After Sales de Volkswagen Group España Distribució, han assenyalat a tres centres de Movento entre els 15 millors d'Espanya. En concret, aquest guardó reconeix el treball dels tallers i els equips que els formen en tot el relacionat amb els processos de reparació i valoren el nivell d'excel·lència dels serveis de post venda al llarg de l'any 2021.
Aquests guardons analitzen el treball centres de tota Espanya i fan un rànquing amb els 400 que millor realitzen la seva funció; d'aquests, només els 15 primers obtenen la certificació ‘Best Of’. En concret, els centres de Movento situats a Castellar, Vic i Terrassa es col·loquen en la 11a, 14a i 15a posició respectivament.
Així mateix, el taller de Granollers, així com els de Manresa Audi i Manresa VW, també formen part d'aquesta classificació i se situen entre els 100 millors centres de reparació i servei de post venda d'Espanya.
Per a Enric Fauste Fornells Gerent de Sarsa, aquesta certificació “significa un gran reconeixement a la gran feina i als alts estàndards de qualitat sota els quals treballen diàriament els nostres equips per a oferir als nostres clients el millor servei i, d'aquesta manera, poder donar resposta a totes les seves necessitats”.
Premis Cum Laude
D'altra banda, i en línia amb el bon acompliment dels equips de Movento, els premis Cum laude han triat a Joaquim Plana, cap de vendes de vehicle nou de Sarsa Volkswagen, com el segon més ben director de vendes a Espanya l'any 2021.
Es tracta un guardó que posa èmfasi en el treball comercial dels directors i dels seus equips, i que valora el servei prestat al client i té en compte el grau de satisfacció i els estàndards de qualitat que ofereixen les instal·lacions.
Per a Joaquim Plana aquest premi implica que “estem aconseguint complir amb els propòsits que ens marquem cada any, que no són uns altres que posar al client en el centre de totes les operacions i ser capaces de brindar-los tot el suport que necessiten durant el procés de compra d'un vehicle”.