Taller oficial o independent?

auser taller oficial dacia

El manteniment del nostre cotxe no és un tema que hagi de ser ignorat. Les revisions periòdiques serveixen per mantenir el cotxe en bones condicions tècniques i, òbviament, en les més segures. Un manteniment bàsic equival, normalment, a canviar els filtres d'oli del motor, oli i aire. Altres elements susceptibles de ser inclosos en aquestes revisions, depenent dels quilòmetres i edat del nostre cotxe, són les bugies, l'anticongelant, el líquid de frens o la direcció assistida.

Des de l'entrada en vigor del Reglament 461/2010, ja no és obligatori portar el cotxe a un taller oficial. Els tallers independents tenen accés a tota la informació tècnica per mantenir i reparar qualsevol cotxe llavors, on és millor portar el cotxe, a un taller oficial o a un taller independent? en aquest article analitzem els pros i els contres dels uns i els altres.

TAMBÉ ET POT INTERESSAR

Piaggio 1
Piaggio 1
1.390 1.500 -7%
Piaggio Active 1
Piaggio Active 1
1.590 1.750 -9%
Piaggio Active 1
Piaggio Active 1
1.590 1.750 -9%
Piaggio Active 1
Piaggio Active 1
1.590 1.750 -9%
Piaggio Active 1
Piaggio Active 1
1.590 1.750 -9%
Honda EM1 e:
Honda EM1 e:
1.790 1.900 -6%
Honda EM1 e:
Honda EM1 e:
1.790 1.900 -6%
Dacia
Daelim XQ1/D 125
Daelim XQ1/D 125
1.990 2.090 -5%
Piaggio Active 1
Piaggio Active 1
1.990 1.890
Honda Vision 110
Honda Vision 110
2.049 2.190 -6%
Piaggio Active 1
Piaggio Active 1
2.190 1.900
Honda CRF 50
Honda CRF 50
2.275 2.275
Honda CRF50F
Honda CRF50F
2.375 2.350
Honda NSC 110 - VISION 6 kW (8 CV)
Honda NSC 110 - VISION
6 kW (8 CV)
2.555 2.525
Piaggio Beverly 300
Piaggio Beverly 300
2.690 2.790
Piaggio Beverly 350
Piaggio Beverly 350
2.690
Honda SH125i SCOOPY Sport ABS
Honda SH125i SCOOPY Sport ABS
2.790
Honda CRF110F
Honda CRF110F
2.790 2.750
Honda CB125F
Honda CB125F
2.980 2.970