- José Luis López-Schümmer, President i Conseller Delegat de Mercedes-Benz España, va fer entrega del Premi Sensia a Joan B. Colomer Miralbell gerent de Stern Motor concessionari guardonat.
- Stern Motor ha destacat pel seu compromís i la seva competitivitat en diferents àmbits econòmics, socials i ambientals.
- Stern Motor ha rebut el guardó que l'acredita com un referent dins de la xarxa Mercedes-Benz a Espanya, sent l'únic concessionari d'Espanya que ha aconseguit els 11 premis Sensia des de la creació d'aquest guardó.
MADRID (15 de desembre, 2014). Mercedes-Benz España ha celebrat l'onzena edició del lliurament dels Premis Sensia, convocats per la multinacional com un acte de reconeixement a les 9 empreses que han estat mereixedores d'aquest Premi Sensia i que, per tant, han destacat a l'últim exercici per desenvolupar el negoci d'una manera sostenible i responsable amb la societat i el medi ambient local.
Amb el lliurament d'una nova edició d'aquests premis, la primera convocatòria dels quals neix el 2003 com a reconeixement a les empreses de la Xarxa Comercial pel seu esforç per ser els més compromesos i respectuosos amb la societat i l'entorn, Mercedes-Benz España homenatja determinats concessionaris i tallers per desenvolupar el negoci d'una manera sostenible des del punt de vista social, ambiental i financer.
Fidels a aquest concepte i per tal de reconèixer aquelles iniciatives innovadores i compromeses dins de la permanent recerca de l'exercici responsable que la Xarxa de Mercedes-Benz mostra cada dia, l'evolució del Premi Sensia ha estat clarament orientada a la millora de la reputació de la marca Mercedes-Benz i de la nostra empresa, un Guardó a la Gestió Empresarial Globalment Sostenible; un premi als Concessionaris i Tallers de Mercedes-Benz més competitius i sostenibles a totes les àrees del seu negoci.
Mercedes-Benz va ser una de les primeres marques a implantar un Sistema Integrat de Gestió basat en el compliment de les normes internacionals ISO que defineixen els estàndards de qualitat i de respecte pel medi ambient més exigents. Tot aquest sistema enfocat a la millora contínua de els processos i el compromís responsable, és finalment percebut pel client com “la bona feina” i contribueix a millorar la reputació de la marca i la confiança dels clients en aquesta.