Seat Lleó TGI considerat l'híbrid més rendible

Seat Lleó TGI considerat l'híbrid més rendible

“El Seat Lleó de gas és l'híbrid més rendible” – Aquest és el titular que ens arriba des del periòdic espanyol “El País”. 

En aquest article, publicat el passat 9 de desembre per El País, es posava a prova quatre vehicles de mecàniques híbrides,dos amb suport elèctric i les altres amb gas natural (GNC) i gas liquat (GLP). 

Concretament els models emprats van ser el Seat Lleó ST TGI, el Hyundai Ioniq HEV, el Toyota Prius 1.8 Hybrid, el Opel Mokka 1.4 GLP.

 

Els vehicles van ser enfrontats entre si mitjançant una prova real de conducció, pel que podem dir que les dades d'aquesta comparativa són concloents, ja que s'ha tingut en compte l'eficiència real de conducció i no sobre la base de la fitxa tècnica.

En la comparativa, s'imposa el Seat Lleó TGI tant per tenir un preu molt asequible com pel seu cost d'ús. Un dels fets que destaquen és el seu consum, amb 4,5 euros cada 100 kilómetros.

A més, un altre dels punts forts del Lleó és la seva autonomia de 1.300 quilòmetres. Per a això compta amb dos dipòsits, un de gas que permet 300 quilòmetres més un de gasolina que permet 1.000 quilòmetres més.

El dipòsit de gas se situa en el buit de la roda de recanvi, el que resta 100 litres de maleter però que permet que la resta del vehicle sigui idèntic als germans de gamma del Lleó

En conclusió, la comparativa aquesta dominada pel Lleó TGI, que té el preu més assequible i és el més rendible pel cost de combustible. A més, destaca pel seu comportament i capacitat de càrrega i inclou un bon equip de sèrie.

 

A més, altres revistes del motor del nostre país ens deixen els següents titulars sobre el Lleó TGI:

Autofácil – “El consum entorn de 4 kg/km s'ha convertit en una constant, la qual cosa ens ofereix un cost per cada cent quilòmetres per sota dels 4 euros”.

GQ – “El SEAT Lleó TGI, meitat GNC i gasolina, funciona com un cotxe normal i estalvia com un híbrid”. 

La Vanguardia – “Amb la creixent demanda de productes sostenibles, davant la situació que s'està donant a les ciutats per restriccions de trànsit i la cada vegada major conscienciació dels ciutadans, estem posant l'accent principalment en aquesta tecnologia”.

El Periódico – “L'aposta per les noves tecnologies i l'eficiència és una constant per a SEAT. La marca assumeix el repte de la híbridació per a un futur immediat amb la seva nova generació de vehicles híbrids equipats amb gas natural”. 

TAMBÉ ET POT INTERESSAR

Volkswagen California Ocean Batalla Corta 2.0 TDI BMT 110 kW (150 CV) DSG
Volkswagen California
Ocean Batalla Corta 2.0 TDI BMT 110 kW (150 CV) DSG
A consultar
Volkswagen California Ocean Batalla Corta 2.0 TDI BMT 110 kW (150 CV) DSG
Volkswagen California
Ocean Batalla Corta 2.0 TDI BMT 110 kW (150 CV) DSG
A consultar
Volkswagen Crafter Furgon Batalla Larga con Voladizo TA 2.0 TDI 130 kW (177 CV) 3.500
Volkswagen Crafter Furgon
Batalla Larga con Voladizo TA 2.0 TDI 130 kW (177 CV) 3.500
A consultar
Piaggio 1
Piaggio 1
1.190 1.500 -21%
Piaggio 1
Piaggio 1
1.390 1.500 -7%
Piaggio Active 1
Piaggio Active 1
1.590 1.750 -9%
Piaggio Active 1
Piaggio Active 1
1.590 1.750 -9%
Piaggio Active 1
Piaggio Active 1
1.590 1.750 -9%
Piaggio 1 +
Piaggio 1 +
1.890 1.800
Honda EM1 e:
Honda EM1 e:
1.900 1.900
Honda EM1 e:
Honda EM1 e:
1.900
Piaggio Active 1
Piaggio Active 1
1.990 1.890
Honda Vision 110
Honda Vision 110
2.049 2.190 -6%
Daelim XQ1/D 125
Daelim XQ1/D 125
2.090
Piaggio Active 1
Piaggio Active 1
2.190 1.900
Honda CRF 50
Honda CRF 50
2.275 2.275
Honda CRF50F
Honda CRF50F
2.375 2.350
Honda Vision
Honda Vision
2.555 2.525
Royal Enfield Himalayan
Royal Enfield Himalayan
2.690