Santi Colomer, Director de Màrqueting de Movento, conferenciant a la 1a edició d'Internet Motors

El passat dia 20 d'octubre, Movento va participar de la mà de Santi Colomer, Director de Màrqueting de Movento, a la primera edició d'Internet Motors a Espanya, en què es va tractar La Digitalització al sector de l'Automòbil.

El congrés Internet Motors, organitzat per MotorK i que va comptar amb més de 300 participants, és el primer esdeveniment Europeu d'Estratègies Digitals per al sector de l'Automòbil, que aplega els principals actors del món de l'automoció especialitzats en les darreres tendències del panorama digital . En aquesta edició Facebook, Google, Movent, Ibericar, Quadis, FCA, PSA o KIA van tractar l'impacte de les noves tecnologies al sector, la visió de les plataformes digitals sobre aquest canvi i les estratègies de les principals marques i grans grups de concessionaris per afrontar-ho.

Internet Motors és, avui dia, l'únic espai d'intercanvi i posada al dia sobre les millors pràctiques internacionals del sector. Amb una llarga experiència de nou edicions, quatre anys a Itàlia, l'esdeveniment ha tingut més de 5.000 participants i la presència de socis distingits com Google, Facebook, McKinsey, AutoScout24, GfK o Twitter, així com grans grups de concessionaris i marques .