Els clients dels seus concessionaris podran ser informats via vídeo personalitzat del vehicle del seu interès sense necessitat de visitar les instal·lacions de la marca.
Movento incorpora en els seus concessionaris un innovador servei de vídeo en línia que suposarà un important pas endavant en la transformació digital de la seva àrea de vendes VO.
La tecnologia de la plataforma de comunicació de CitNOW ofereix a les marques, concessionaris i venedors d'automòbils la capacitat de gestionar els seus clients a distància, responent amb vídeos personalitzats a les seves demandes d'informació, posant-"los el seu cotxe desitjat en el seu dispositiu mòbil". A més, la plataforma posa tots els vídeos realitzats a disposició del concessionari, la qual cosa permet una òptim mesurament dels resultats de vendes.
El procés comença amb l'enregistrament d'un smartvideo amb l'aplicació de CitNOW. Cada vídeo és exclusiu, totalment personalitzat, i integra una visió completa del vehicle amb plans detall de certs elements o equipaments sobre els quals el client hagi manifestat una consulta determinada.
Amb només un clic s'enviarà un smartvideo per SMS i correu electrònic al client, amb la imatge corporativa de la marca i del concessionari, incloent-hi un enllaç a la pàgina web en la qual l'interessat pot veure el vídeo que prèviament ha sol·licitat. Una vegada que el client ha visualitzat el smartvideo, el personal de vendes contacta amb ell per resoldre dubtes i oferir informació addicional, generant una connexió emocional positiva i escurçant el procés de decisió.
Ismael López, director de VO de Movento va manifestar: ¨L’incorporació de la tecnologia de vídeo en els nostres concessionaris es produeix després de comprovar el valor que aporta la plataforma als clients i al negoci de la nostra xarxa. Suposa un nou pas en la implantació de millores digitals per a les nostres marques proporcionant major confiança i comoditat als nostres clients. Com a clients, tots valorem els processos digitals en les nostres compres, però és un fet que també ens agrada el tracte personal i individualitzat. Els smartvideos de CitNOW aconsegueixen aquest doble objectiu, i en el moment clau de la compra d'un cotxe nou ajuden a reforçar la presa de decisions "
L'ús intensiu dels dispositius mòbils, la capacitat cada vegada més gran dels clients per gestionar a distància i la manca de temps per desplaçar-se fins als concessionaris, són les principals causes del canvi radical que estan experimentant els processos de compravenda. Les dades que maneja CitNOW indiquen que el 75% dels compradors d'un cotxe s'informen via vídeo abans de visitar un concessionari o venedor.
En aquest context, el vídeo es converteix en una ajuda fonamental a l'hora de visualitzar el producte o servei concret que interessa al client, aportant un enorme valor a nivell de transparència, facilitat i credibilitat, factors que els clients exigeixen i el sector reconeix com imprescindibles.
Manuel de la Guardia, director general de CitNOW Iberia va assenyalar: Quan visualitzeu la incorporació de l'aplicació de CitNOW per a la seva àrea de vendes VO, Movento es converteix en un referent en màrqueting digital dins el sector de l'automoció. Els estudis i projeccions que hem realitzat indiquen que en els propers anys el procediment per vendre un automòbil es donarà suport massivament al vídeo, modificant completament l'operativa comercial del sector. Movento s'avança al futur amb CitNOW ".
La utilització de la tecnologia de CitNOW - l'any 2018 s'han pujat a la xarxa 9,9 milions de vídeos- va en línia amb la transformació digital del sector per respondre a les demandes d'un nou tipus de client, més exigent, que disposa de menys temps i utilitza els nous dispositius mòbils