El passat 28 d'octubre va tenir lloc la tercera edició de la Maori Race a Santa Coloma de Gramenet (Barcelona), una carrera de 7 quilòmetres amb més de 25 obstacles de dificultat variable i de la qual Motorprim, concessionari i taller oficial de la marca Hyundai del grup Movento, va ser patrocinador oficial.
2.000 corredors es van donar cita al Parc de Ca Zam per a participar en la prova, que ja s'ha consolidat en el calendari català de les carreres d'obstacles i en la qual participen tant aficionats com persones experimentades. La xifra ha doblegat el número d'inscrits des de la primera edició.
Motorprim va apadrinar l'obstacle final format per tres tarimes sobre les quals es van col·locar estratègicament els tres models de la gamma SUV de Hyundai, el Kona, el Tucson i el Santa Fe, de manera que els corredors havien de passar per sota dels vehicles abans de la recta que els conduïa a la meta.
Des de Motorprim també es va realitzar el sorteig d'una càmera de vídeo GoPro Hero 6 Black entre tots els participants que s'inscrivissin dipositant un butlletí en l'urna situada en l'estand del concessionari.
La Maori Race es va estrenar en 2016 i compta amb tres categories: Elit, Popular i Kids (per a nens de fins a 10 anys). La prova gira entorn de la figura del guerrer maori, la força del qual és la inspiració de la carrera. De fet, el crit de guerra Kia Kaha!, que significa “ser fort”, es mostra en les samarretes de “finisher”, que es lliuren només a aquells participants que acaben la prova, coneguts com “finishers”.
Es tracta d'una prova cronometrada i amb penalitzacions que posa a prova les habilitats dels participants. Entre els seus obstacles es troben els habituals Murs, Monkey Bars, Entenimentades, Càrregues de sac, Filats i Equilibris.