El millor tot terreny del món

El millor tot terreny del món

Tot arriba i tot passa en aquesta vida. També en el món del motor, com és lògic. Dècada a dècada, gairebé llustre a lustre, els gustos dels conductors canvien i els segments de vehicles es reorganitzen, i alguns fins i tot moren. No és el cas, però, que els tot terreny 4x4 estiguin morts davant la invasió de succedanis com els SUV o els Crossover. Els tot terreny no estan ni tan sols agonitzants, però sí que és cert que el off-road crude i pelat, els vehicles amb reductora, els que valen (o valien) més per a terra i pedres que per a asfalt, comencen a ser vestigis del passat.

Un d'aquests vestigis, Mercedes-Benz Clase G, gaudeix de bona salut, a pesar que és un model que a penes ha canviat des del seu llançament, en 1979. Diuen que es renovarà el 2018, però la veritat és que veient les seves xifres de vendes, és qüestionable plantejar-se si val la pena canviar-ho o no. Amb més de 37 anys a l'esquena, el Classe G s'ha convertit en tot un icona del món del tot terreny, un cotxe que qualsevol pot identificar a primera vista. Més de 250.000 unitats, fabricades a la planta de Magna Steyr en Graz (Àustria), s'han venut des que es va posar a la venda, i sembla que millora amb els anys.

Des de fa més de tres dècades, el Clase G és sinònim d'extraordinària aptitud per a circular en tot tipus  de terrenys i d'una tècnica innovadora i fiable. El disseny exterior, que no ha experimentat pràcticament modificacions durant la seva història, no necessita doblegar-se a modes passatgeres i fa del Classe G un clàssic atemporal. Mecànicament, el Classe G combina la funcionalitat d'un autèntic tot terreny amb un confort insuperable de conducció i de maneig. A més, els materials d'alta qualitat i detalls selectes a l'interior configuren un ambient exclusiu i elegant.

Tot i el seu classicisme, les últimes versions d'aquesta ´bèstia´ alemanya havien evolucionat més cap al luxe que cap al comportament off-road. I com Mercedes-Benz vol alternatives per a tot tipus de clients, ha dissenyat el paquet Profesional Off-Road per a fer que el Classe G estigui realment preparat per a tot. D'aquesta manera, el que per molts és el millor tot-terreny del món, recupera en la versió 350d, el propòsit de quan va ser dissenyat, que no era un altre que permetre el pas per qualsevol tipus de terreny estigués en l'estat que estigués.

Para lo cual, este nuevo paquete cuenta con tres diferenciales de bloqueo electrónico, una carrocería elevada 10 milímetros más -245 mm de altura libre total en cuanto al suelo- más que la de la variante convencional y unas latas de aleación de 16 pulgadas envueltas en unos neumáticos específicos en medidas 265/70. Por su parte, la versión más ‘salvaje’ de la Clase G mantiene el chasis original de toda la gama y su potent i característica tracció total. A més, inclou elements decorats en negre mat, com la graella frontal. Igualment, el seu habitacle continua amb un aspecte enfosquit, igual que el seu exterior.

Quant a la mecànica, aquest Mercedes Benz Classe G 350d també és extraordinari i afegeix sota el capó un propulsor dièsel de 3.0 litres

amb 6 cilindres en V. Aquest potent motor és capaç de desenvolupar una potència de 245 CV i un parell motor màxim de 600 Nm, disponible al complet a partir de les 1.600 rpm. Associat a una transmissió automàtica 7G-Tronic, el vehicle homologa un consum mitjà de 9,9l/100km i unes emissions de CO2 de 261 g/km. En definitiva, una motorització amb la qual esprémer les seves qualitats de gran tot terreny.

Si encara no has gaudit d'una autèntica experiència tot terreny, ‘surt’ de la carretera i acosta't als nostres concessionaris. Descobriràs una nova forma de conduir!

 

STERN MOTOR ET RECORDA…

Mercedes Benz Classe G, per molts el millor tot terreny del món, és sinònim d'una extraordinària aptitud per a circular en tot tipus de terrenys i d'una tècnica innovadora i fiable.

 

TAMBÉ ET POT INTERESSAR

Volkswagen Amarok 2.0 TDI Doble Cabina 125 kW (170 CV)
Volkswagen Amarok
2.0 TDI Doble Cabina 125 kW (170 CV)
A consultar
Volkswagen Amarok 2.0 TDI Doble Cabina 125 kW (170 CV)
Volkswagen Amarok
2.0 TDI Doble Cabina 125 kW (170 CV)
A consultar
Piaggio 1 ONE
Piaggio 1
ONE
1.500
Piaggio 1 2 Kw (3 CV)
Piaggio 1
2 Kw (3 CV)
1.700 1.800 -6%
Piaggio 1 FOREVER WHITE
Piaggio 1
FOREVER WHITE
1.700
Piaggio 1+ 2 kW (3 CV)
Piaggio 1+
2 kW (3 CV)
1.900 2.100 -10%
Piaggio 1 ACTIVE 60 KMH
Piaggio 1 ACTIVE
60 KMH
1.900 1.900
Mercedes_Benz
Piaggio 1 Active 3 kW (4 CV)
Piaggio 1 Active
3 kW (4 CV)
2.099 2.099
Piaggio 1 ACTIVE 60 KMH
Piaggio 1 ACTIVE
60 KMH
2.099 2.099
Piaggio 1 ACTIVE 60 KMH
Piaggio 1 ACTIVE
60 KMH
2.099 2.099
Piaggio 1 ACTIVE 60 KMH
Piaggio 1 ACTIVE
60 KMH
2.099 2.099
Piaggio 1 ACTIVE 60 KMH
Piaggio 1 ACTIVE
60 KMH
2.099 2.099
Piaggio 1 ACTIVE
Piaggio 1 ACTIVE
2.099
Piaggio Liberty delivery 50
Piaggio Liberty delivery 50
2.200 2.200
Honda CRF50F
Honda CRF50F
2.375 2.350
Suzuki BURGMAN 400
Suzuki BURGMAN 400
2.490
Honda Vision
Honda Vision
2.525 2.500
Honda SH 125i
Honda SH 125i
2.690
Honda SH 300I ABS TOP BOX
Honda SH 300I ABS
TOP BOX
2.690 2.690