DACIA SANDERO, VEHICLE MÉS VENUT A PARTICULARS EL 2021

1
  • Dacia, amb unes vendes de 42.802 unitats el 2021, ha esdevingut la quarta marca més venuda a Espanya a particulars, amb una quota de mercat del 7,3%.
  • Nou Dacia Sandero, totalment renovat, manté per novè any consecutiu el seu lideratge com a vehicle més venut a particulars a Espanya. El 40% de les vendes es fan amb motorització GLP, cosa que el converteix en el vehicle més venut a Espanya amb aquesta tecnologia.
  • Auser tanca l'any 2021 amb 1.436 vendes totals a particulars. El model més venut a particulars ha estat Dacia Sandero amb 845 unitats totals i això representa un 3,75% de la quota de mercat a la nostra zona comercial.

Dacia Sandero és el vehicle més venut a clients particulars a Espanya , amb 20.499 unitats venudes el 2021, fet que el converteix en el vehicle favorit dels espanyols.

Dacia Sandero, totalment renovat el 2021, manté per novè any consecutiu el seu lideratge. El best-seller de Dacia ha aconseguit que cap competidor li hagi desbancat el lideratge des de l'any 2013, sens dubte motivat per la millor relació qualitat-disseny-preu del mercat.

Gairebé un quart de milió d'espanyols ha adquirit un Sandero des del seu llançament el 2008. El 75% dels clients han triat la versió Stepway, un disseny molt atractiu gràcies al seu caràcter aventurer, així com la motorització 100cv ECO-G (GLP) suposa ja el 40% de les vendes.

La marca Dacia és líder absolut a la tecnologia GLP a Espanya, amb un 80% de quota de mercat, i Sandero el model més venut. Els clients d'aquesta tecnologia gaudeixen de l'etiqueta ECO i d'una autonomia doble, entre altres avantatges.

4a MARCA A NIVELL DE PARTICULARS

Dacia ha presentat els seus primers resultats comercials des que es va constituir com una marca amb plena autonomia a Espanya fa tot just un any. Les vendes de Dacia a nivell nacional el 2021 ascendeixen a 42.802 unitats, cosa que la converteixen en la quarta marca a nivell de particulars amb una quota de mercat de 7,3%.

L'èxit de la marca Dacia a Espanya no està basat només a Sandero sinó que tota la gamma contribueix a aquesta gran acollida.

Dacia Duster s'ha situat Top 3 del segment C-SUV a clients particulars l'any 2021. Un model del qual s'han venut més de 120.000 unitats des de la comercialització l'any 2010.

La marca Dacia també és líder en el segment C Monovolum, tant a particulars com a total canal, amb el seu model Lodgy . El 2022 arriba Dacia Jogger, el nou familiar de 7 places reinventat, les primeres unitats del qual arribaran a Espanya l'abril del 2022 i amb què la marca espera repetir el seu èxit en aquest segment.

2021 ha estat també l'any del llançament del primer vehicle 100% elèctric per a la marca Dacia; Spring . Amb només uns mesos al mercat ja és líder dels elèctrics del segment A, el segment dels vehicles urbans, amb més de 1.000 vehicles venuts.

Els resultats en les vendes de Spring s'han vist també reflectits en els nombrosos reconeixements que ha rebut el model com el “Best Buy Car Of Europe 2022” d'Autobest, “Good deal” a l'Automobile Awards 2021 o “Cotxe Elèctric de l'Any” de la Revista Car and Driver.

Al territori del Grup Auser, del mercat de particulars, cal destacar les vendes de Sandero amb un total de 845 unitats, 369 unitats de Duster i el Dacia Spring, model 100% elèctric, ha tingut una genial acceptació venent-se 13 unitats el 2021.

El director general de la marca Dacia a Espanya i Portugal, Francisco Hidalgo, ha estat molt orgullós dels resultats obtinguts per la marca. “ Renovar un líder com Sandero no era senzill i hem aconseguit fer-ho amb un gran èxit, cosa que ens ha permès aconseguir el nostre objectiu de tornar a liderar el mercat de particulars a Espanya ”.

Francisco Hidalgo s'ha mostrat segur que la marca Dacia mantindrà aquesta mateixa dinàmica comercial el 2022. “La nostra gamma s'enriquirà amb Nuevo Jogger ia més tenim una gran cartera de comandes que esperem poder lliurar així que es vagi solucionant la crisi dels semiconductors. Així mateix, estem renovant la nostra imatge de marca. El nou emblema i la nova identitat visual ja es poden veure en digital i en tota la nostra comunicació i progressivament arribarà a la nostra xarxa comercial el 2022. Tot plegat farà que Dacia es converteixi en una marca més moderna i atractiva”.

 

 

TAMBÉ ET POT INTERESSAR

Volkswagen Amarok 2.0 TDI Doble Cabina 125 kW (170 CV)
Volkswagen Amarok
2.0 TDI Doble Cabina 125 kW (170 CV)
A consultar
Volkswagen Amarok 2.0 TDI Doble Cabina 125 kW (170 CV)
Volkswagen Amarok
2.0 TDI Doble Cabina 125 kW (170 CV)
A consultar
Piaggio 1 ONE
Piaggio 1
ONE
1.500
Piaggio 1 2 Kw (3 CV)
Piaggio 1
2 Kw (3 CV)
1.700 1.800 -6%
Piaggio 1 FOREVER WHITE
Piaggio 1
FOREVER WHITE
1.700
Piaggio 1+ 2 kW (3 CV)
Piaggio 1+
2 kW (3 CV)
1.900 2.100 -10%
Piaggio 1 ACTIVE 60 KMH
Piaggio 1 ACTIVE
60 KMH
1.900 1.900
Dacia
Piaggio 1 ACTIVE
Piaggio 1 ACTIVE
2.099
Piaggio 1 Active 3 kW (4 CV)
Piaggio 1 Active
3 kW (4 CV)
2.099 2.099
Piaggio 1 ACTIVE 60 KMH
Piaggio 1 ACTIVE
60 KMH
2.099 2.099
Piaggio 1 ACTIVE 60 KMH
Piaggio 1 ACTIVE
60 KMH
2.099 2.099
Piaggio 1 ACTIVE 60 KMH
Piaggio 1 ACTIVE
60 KMH
2.099 2.099
Piaggio 1 ACTIVE 60 KMH
Piaggio 1 ACTIVE
60 KMH
2.099 2.099
Piaggio Liberty delivery 50
Piaggio Liberty delivery 50
2.200 2.200
Honda CRF50F
Honda CRF50F
2.375 2.350
Suzuki BURGMAN 400
Suzuki BURGMAN 400
2.490
Honda Vision
Honda Vision
2.525 2.500
Honda SH 300I ABS TOP BOX
Honda SH 300I ABS
TOP BOX
2.690 2.690
Honda SH 125i
Honda SH 125i
2.690