Volkswagen Vehicles comercials creix un 12,2%, cinc punts més que el mercat espanyol, i compta amb més de 18.600 unitats matriculades durant el 2018.
L'anàlisi dels resultats de 2018 és molt positiu ja que aquest augment s'ha vist en tots els models de la gamma de la marca, destacant els excel·lents resultats del nou Crafter, que ha incrementat les seves matriculacions prop d'un 40% fins a superar les 2.700 unitats matriculades. "L'acolliment del nou Crafter per part dels clients ha estat extraordinària. El gran salt cap endavant que hem donat en termes de tecnologia i innovació ha tingut el seu fidel reflex en les xifres que aquest model ha registrat en 2018", va explicar Alberto Teichman, director general de Volkswagen Vehicles Comercials a Espanya.
A més Teichman va comentar que el fet que tots els models hagin tingut una evolució positiva, millorant les xifres de vendes respecte a l'exercici anterior, suposa "el reconeixement a la fortalesa de la nostra gamma de productes, sens dubte, clau per a la consecució d'aquest rècord, juntament amb l'excel·lent treball que ha fet la nostra xarxa de concessionaris", va afegir el directiu.
D'altra banda, el Caddy continua sent el model més important per a la marca pel volum de vendes que genera. Durant tot el 2018, es van matricular més de 8.200 unitats, un 3,2% més que en 2017.
Els resultats de la gamma T6 també han estat excel·lents. Amb un creixement de més del 12%, les 7.183 unitats matriculades situen a la gamma T6 com a líder del mercat net en el seu segment. Per models, destaquen els resultats del Multivan, amb un increment del 22% (989 unitats) i del California, amb 1656 unitats (+11,1%).
A més, el Transporter registra un increment del 12,3%, amb 2.138 unitats matriculades, mentre que el Caravelle, amb un creixement del 9,4% (2.400 unitats), s'ha consolidat com una excel·lent alternativa per a les famílies.
Finalment, el canvi de normativa referent a la velocitat dels pick-up segueix impulsat les vendes d'aquest segment. En concret, les matriculacions del Amarok, amb una gamma amb un posicionament més esportiu, van créixer un 95%, fins a les 444 unitats.