El 7 de juny passat es va celebrar la 19a edici贸 d'Internet Motors a Barcelona despr茅s de passar per Roma, Par铆s, Madrid i Mil脿.
Internet Motors 茅s el principal esdeveniment enfocat a la digitalitzaci贸 del m贸n de l'automoci贸 d'Europa, on diferents professionals del sector de l'automoci贸 i el m脿rqueting digital donen a con猫ixer totes les t猫cniques i novetats perqu猫 els concessionaris puguin fer un pas m茅s enll脿 a la digitalitzaci贸 dels seus negocis i poder con猫ixer totes les novetats sobre el m贸n de les quatre rodes.
Santi Colomer , director de M脿rqueting del grup Moventia, va participar en una taula rodona amb altres ponents d'altres concessionaris per parlar de la situaci贸 actual dels concessionaris i fins a quin punt est脿 digitaitzat.
Tot seguit i durant tota la jornada, es van tractar diversos temes importants; una posada al dia en temps real sobre solucions innovadores ia l'avantguarda que es posaran a la disposici贸 dels concessionaris i marques automobil铆stiques per con猫ixer de la millor manera les peticions dels consumidors, ara m茅s que mai protagonistes del mercat automobil铆stic. La gesti贸 d'un concessionari modern demana, avui dia, importants coneixements digitals perqu猫 cada vegada les vendes i les visites al concessionari s贸n fruit del treball desenvolupat tamb茅 en SEO, SEM, analytics i xarxes socials.