RENAULT, LA MARCA QUE MÉS CREIX EN TECNOLOGIA HÍBRIDA

1
  • Renault tanca l'any 2021 amb excel·lents resultats en la gamma E-TECH híbrida i híbrida endollable, ja que s'ha convertit en la marca que més creix en quota de mercat en aquesta tecnologia.
  • Renault Captur, el SUV “ Made in Spain ”, aconsegueix el 2021 situar-se com a líder del seu segment a particulars.
  • Auser tanca l'any 2021 amb un 58% més en vendes de vehicles de la gamma E-TECH híbrida i híbrida endollable i elèctrica respecte l'any 2020.

ANFAC informava avui a través d'un comunicat que les vendes de vehicles electrificats, híbrids i de gas han pujat un 55% durant el 2021. Renault s'ha convertit el 2021 en la marca amb més progressió en quota de mercat en les tecnologies híbrida i híbrida endollable , guanyant 3,1 punts respecte a 2020. La seva gamma híbrida E-TECH disponible als models Clio, Captur, Mégane i Arkana l'ha fet mereixedora d'aquesta distinció.

Concretament els models Captur E-TECH híbrid i Mégane Sport Tourer E-TECH híbrids endollables han estat líders dels seus segments amb aquest tipus de tecnologia, obtenint una quota de mercat del 47,7% i 29,0%, respectivament.

Menció especial mereix Arkana, l'èxit de vendes de la qual -amb una mitjana de 1.000 comandes al mes- va sorprendre i s'ha posicionat com el segon híbrid més venut de la seva categoria.

Pel que fa a la gamma E-TECH 100% elèctrica, Renault ha posat en valor la seva experiència de més de 10 anys en aquesta tecnologia, cosa que li ha permès aconseguir un 10,3% de quota de mercat. Zoe E-TECH elèctric, Twingo E-TECH elèctric i el seu acabat d'estrenar Megane E-TECH 100% elèctric -primer vehicle de l'era Renaulution- són les grans apostes en aquest mercat.

RENAULT, AL TOP 3 DE LES MARQUES MÉS VENUDES

En un context en què les vendes de turismes i comercials han decrescut un 14,2% respecte a l'any passat, Renault ha aconseguit una quota de mercat del 7,10% situant-se al TOP 3 de les marques més venudes a Espanya a 2021 al conjunt de turismes i comercials.

D'una banda, la marca ha aconseguit aquests resultats gràcies al seu bon posicionament al segment B, on ha aconseguit un 8,6% de la quota de mercat a causa del bon comportament comercial de Clio i Captur, el model favorit de la seva categoria de els clients particulars.

D'altra banda, com a part del seu Pla Estratègic Renaulution, el 2021 Renault ha iniciat una política comercial que persegueix incrementar les vendes en els segments i canals més rendibles, donant especial importància al segment C. En aquest sentit, Arkana ha rebut una excepcional acollida de la clientela espanyola posicionant-se al TOP 2 de la seva categoria a particulars des de l'inici de la seva comercialització.

Pel que fa als vehicles comercials, Renault ha aconseguit una quota de mercat del 13,3% i s'ha posicionat com la tercera marca més venuda i la marca que més creix (+ 2,5 punts respecte a 2020); líder al canal d'empreses. A més, també ha aconseguit col·locar-se com la marca més venuda de vehicles comercials a carrosseria furgó, on s'emmarca Nou Kangoo Furgón, recentment guardonat amb el premi International Van Of The Year 2022 (IVOTY).

Auser ha guanyat 3,2 punts en quota de mercat en les tecnologies híbrida i híbrida endollable i elèctrica , respecte al 2020.

Al territori del grup Auser el nou model Arkana ha tingut una fantàstica acceptació amb prop d'un centenar de vendes el 2021. Hem passat de tenir poca presència al segment C a posicionar el nou Arkana com un referent del mercat en aquest segment.

Tal com ha succeït a nivell nacional amb Renault, Auser també ha destacat en volum i penetració al Segment B, posicionant els models Clio i Captur entre els més venuts.

El director general de Renault i Alpine a Iberia, Sébastien Guigues, ha comentat: “ Acabem el primer any del nostre Pla Estratègic Renaulution amb uns resultats molt encoratjadors que ens permeten afrontar el 2022 amb optimisme. Renault Arkana -Millor Cotxe de l'Any 2022 d'ABC- i Captur 'Made in Spain' -cotxe favorit dels espanyols en el seu segment- han estat els dos artífexs a l'hora de situar la marca al pòdium de vendes VP + VU. El 2022 arriben noves cartes molt importants com Megane E-TECH 100% elèctric i el nou SUV Austral 'Made in Spain que ens fan mirar 2022 amb gran optimisme ”.

TAMBÉ ET POT INTERESSAR

Volkswagen Amarok 2.0 TDI Doble Cabina 125 kW (170 CV)
Volkswagen Amarok
2.0 TDI Doble Cabina 125 kW (170 CV)
A consultar
Volkswagen Amarok 2.0 TDI Doble Cabina 125 kW (170 CV)
Volkswagen Amarok
2.0 TDI Doble Cabina 125 kW (170 CV)
A consultar
Piaggio 1 ONE
Piaggio 1
ONE
1.500
Piaggio 1 2 Kw (3 CV)
Piaggio 1
2 Kw (3 CV)
1.700 1.800 -6%
Piaggio 1 FOREVER WHITE
Piaggio 1
FOREVER WHITE
1.700
Piaggio 1+ 2 kW (3 CV)
Piaggio 1+
2 kW (3 CV)
1.900 2.100 -10%
Piaggio 1 ACTIVE 60 KMH
Piaggio 1 ACTIVE
60 KMH
1.900 1.900
Renault
Piaggio 1 ACTIVE 60 KMH
Piaggio 1 ACTIVE
60 KMH
2.099 2.099
Piaggio 1 ACTIVE 60 KMH
Piaggio 1 ACTIVE
60 KMH
2.099 2.099
Piaggio 1 ACTIVE 60 KMH
Piaggio 1 ACTIVE
60 KMH
2.099 2.099
Piaggio 1 ACTIVE
Piaggio 1 ACTIVE
2.099
Piaggio 1 Active 3 kW (4 CV)
Piaggio 1 Active
3 kW (4 CV)
2.099 2.099
Piaggio 1 ACTIVE 60 KMH
Piaggio 1 ACTIVE
60 KMH
2.099 2.099
Piaggio Liberty delivery 50
Piaggio Liberty delivery 50
2.200 2.200
Honda CRF50F
Honda CRF50F
2.375 2.350
Suzuki BURGMAN 400
Suzuki BURGMAN 400
2.490
Honda Vision
Honda Vision
2.525 2.500
Honda SH 125i
Honda SH 125i
2.690
Honda SH 300I ABS TOP BOX
Honda SH 300I ABS
TOP BOX
2.690 2.690