Movento, branca d’automoció del grup Moventia, ha superat amb escreix totes les seves previsions per al Saló d’Ocasió. La companyia del Vallès, que esperava igualar les vendes de l’edició anterior, s’ha sorprès per la bona acollida que ha tingut aquest Saló. Fins al dia d’avui, i encara amb dos dies de fira per davant, registra un 20% més de vendes respecte a l’any passat; en l’edició anterior es van vendre 303 vehicles.
“Els resultats obtinguts fins ara han superat totes les nostres expectatives. Aquest any comptem amb molt estoc seminou, de qualitat, les ofertes que s’estan fent són molt atractives i els visitants no volen perdre oportunitats com aquesta.”, afirma Joaquim Badia, responsable de vehicle d’ocasió de Movento, que reconeix que amb aquests resultats el seu equip enfronta encara amb més ganes els dos dies restants de Saló.
En un any en què s’ha registrat una pujada de vendes de vehicles nous, en la seva 36ª edició el Saló d’Ocasió aspirava a estendre també aquesta tendència als vehicles seminous. Les xifres obtingudes a dia d’avui confirmen l’èxit i posen de manifest el bon moment que està travessant el segment d’ocasió. Grups d’automoció com Movento han apostat fort pels seus vehicles seminous concentrant els seus descomptes més agressius en aquests 10 dies de Saló.
Segons Movento, els vehicles més venuts al Saló han estat els SUV, que s’han convertit en els preferits per les famílies que busquen un cotxe pràctic. La predilecció per aquests vehicles es deu a la seva versatilitat, el seu disseny, la seva amplitud i la seva ergonomia; unes característiques que en els últims anys els han catapultat al capdavant dels rànquings de vendes.